Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

PHU MEBNET

Reymonta 6

62-020 Swarzędz

Jak zgłaszać reklamację?

UWAGA !!! Przy odbiorze paczki należy sprawdzić czy przesyłka nie została uszkodzona, w razie jakichkolwiek problemów/uszkodzeń należy spisać przy kurierze protokół szkody, a w razie jakichkolwiek problemów proszę o niezwłoczny tel. 667 994 527 w celu uzyskania dalszych informacji.

W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania zewnętrznego należy przesyłki NIE ODBIERAĆ, wróci ona do nas i zostanie otwarta - poddana oględzinom w obecności kuriera, w razie uszkodzeń towaru w terminie 14 dni wykonany i nadany ponownie zostanie nowy towar.

Jeśli przesyłka nie nosi śladów uszkodzeń lub są one niewielkie i sugerować mogą iż towar w środku jest nie uszkodzony, należy przesyłkę odebrać oraz również przy kurierze odpakować sprawdzając czy zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli występują jakiekolwiek uszkodzenia w momencie dostawy należy spisać protokół szkody.

W razie widocznych zewnętrznie uszkodzeń przesyłki oraz braku spisanego protokołu szkody reklamacje z tytułu uszkodzeń nie będą uwzględniane.   

W przypadku braku uszkodzeń zewnętrznych przesyłki również należy przy kurierze otworzyć opakowanie i sprawdzić stan wewnętrznych zabezpieczeń oraz towaru.

W przypadku uszkodzeń bezzwłocznie spisać z kurierem protokół szkody.

W momencie wykrycia wad w terminie późniejszym, koszty przesyłki oraz naprawy ponosi kupujący.

Reklamacje składać można mailowo na adres:  biuro@mebnet.pl lub listem poleconym na dane: P.H.U. MEBNET Paweł Nowak 62-020 Swarzędz ul. Reymonta 6.  

W razie możliwości prosimy dołączyć dowód zakupu (Paragon lub Fakturę VAT).

Termin realizacji podany jest z osobna w opisie każdego produktu, w związku z różnymi ilościami zamówień oraz wykonywaniem mebli pod indywidualne zamówienie jest to czas szacunkowy, a w uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia okresu oczekiwania.

TERMIN REALIZACJI ORAZ DOSTAWY W OKRESACH PRZEDŚWIĄTECZNYCH ULEGA WYDŁUŻENIU, WYNOSIĆ ON MOŻE NAWET 20-30 DNI ROBOCZYCH i nie stanowi on podstaw do składania reklamacji - wyjątkiem jest wcześniejsze telefoniczne ustalenie dokładnego terminu dostawy.

NIE ODPOWIADAMY ZA SYTUACJE OD NAS NIE ZALEŻNE: Sporadycznie występujące, nieznaczne odchylenia (w granicach przyjętej przez producenta tolerancji 2-4%) od wymiarów podanych w informacji. Chwilowe braki (termin realizacji może się wydłużyć) lub wycofanie z produkcji danego materiału obiciowego lub danej płyty meblowej. Nieznaczne różnice kolorystyczne w przedstawionych w opisach zdjęciach. Przypominamy, że kolory artykułów mogą się trochę różnić u każdego oglądającego i zależą od ustawień monitora, na którym na wiele sposobów można ustawić barwę, nasycenie oraz kontrast i często monitor sam automatycznie dobiera te parametry. Dlatego szczególnie zwracamy uwagę na to, iż nie można sugerować się na 100% wyświetlanym kolorem. Staramy się jak najlepiej przedstawić naszą ofertę, lecz nie odpowiadamy za nieznaczne różnice w kolorach między zakupionym towarem a jego zdjęciem.

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI: Produkty objęte są 24-miesięczna gwarancją, licząc od daty zakupu. Gwarancja obowiązuje pod warunkiem, że przedmiot jest prawidłowo użytkowany, zgodnie z przeznaczeniem oraz zaleceniami zasad użytkowania i konserwacji. Gwarancja obejmuje wady wynikające z procesu produkcji lub usterki surowca. Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe zwrócimy pieniądze.

Gwarancja nie obejmuje:  

- nierównomierne wybarwienia wynikające z naturalnych właściwości danego surowca (np sęki lub przebarwienia w drewnie), różnic kolorystycznych pomiędzy blatami a poszczególnymi elementami mebla w sytuacjach gdzie w opisie wyraźnie opisane jest wykonanie towaru z 2 różnych materiałów (płyta meblowa a drewno)

- uszkodzeń wynikających z niewłaściwego montażu oraz ustawienia produktu (np. meble ustawione na podłodze z ogrzewaniem podłogowym, czy przedmioty z tworzywa przy kominku)  

- uszkodzenia produktów powstałe przez ustawienie na nich gorących przedmiotów, czyszczenie środkami chemicznymi, lub narażone na długotrwały kontakt z wodą  

- uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu o wilgotności mniejszej niż 50% (przy niskiej wilgotności powietrza mogą nastąpić uszkodzenia mebli np. pęknięcia drewna, odpryskiwanie farby związane ze skurczami drewna)

- naturalne zużywanie się produktu i jego wyposażenia (np. zarysowania)

- uszkodzenia mebli powstałe w transporcie mebli (w przypadku braku protokołu szkody przy dostawie)

REKLAMACJE w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie ze Sklepu do Klienta: Podstawą do reklamacji jest protokół szkodowy spisany przez Klienta w chwili odbioru przesyłki. Przyjęcie przesyłki przez Klienta (podpisanie jej odbioru) bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięciem roszczeń w stosunku do Sklepu z tytułu ujawnionej wady (ubytku lub uszkodzenia zawartości przesyłki).